sobota, 19 lutego 2011

Nudzi mi się więc pododaje jeszcze jakieś zdjęcia ;D/ "Jeżeli w swoim sercu serce masz to jest twój czas". C; 

"Odzyskać wiarę straconą
 Odzyskać radość.
 By móc w spokoju odejść
 Spokojnie za zawsze zasnąć."

Ostatnio zaczęłam czytać 'pamiętnik narkomanki'. Nawet fajna książka ;D tylko trochę smutno jest jak się czyta ..

"Dlaczego trzeba kłamać?
By robić to, na co ma się ochotę, a dorośli nie pozwalają, oni w ogóle nie orientują się, co się z nami dzieje".



"Bywają wielkie zbrodnie na świecie, ale chyba największą jest zabić miłość"

Ja w tym momencie jestem szczęśliwa bo mnie ktoś kocha a przynajmniej mi się tak wydaje ;)
Wiem, ze to na pewno stan przejściowy. Kiedyś to się skończy. Dobrze, że teraz mam taką świadomość. Może będzie mniej bolało?. A może tak samo?
Kiedyś miałam tak , jeszcze całkiem nie dawno byłam tak samo szczęśliwa.O nic nie musiałam martwić..Miałam pewność, że wszystko będzie dobrze. Przejechałam się na pewności.
Obiecanki cacanki... bla bla bla.. głupie gadanie "zawsze już będziemy razem", "nigdy Cię nie opuszczę"...Śmieszy mnie to już i nie wiem po co to wspominam..
Było naprawdę świetnie i spieprzył to najlepiej jak potrafił...
Chce być przyjacielem..Chyba nie wie że przyjaciela się kocha bardzo i można dla niego zrobić tak dużo dobrego. A tu jest tak jakbyśmy się nie znali... Może to i lepiej ? Raczej tak...
Ostatnio zaczęłam wszystko olewać. Przyjaciele się już tylko liczą. Nawet bardziej niż miłość. Tak mi się wydaje.Lecz wiem na pewno, że nie będę ranić.. Nikogo.. Wcześniej było normalnie.. Potrzebowałam po prostu miłości którą dostawałam przez jakiś czas bez przerwy i było mi z tym bardzo dobrze..Tak dobrze ze się przyzwyczaiłam i myślałam, że będzie już tak wiecznie...Jest fajnie. Mój chłopak to wariat ;D
bardzo pozytywny C;
No a wracając do przyjaciół ;D to mam wierszyk od Mileny ;D  <3

"Sprawiłeś, że miłość stała się cierpieniem.
Ciągle mnie raniłeś,
Ciągle kaleczyłeś.
Czasem nawet nieświadomie,
Mimowolnie.
Zostawiłeś ból...
Nie mogłam go tak po prostu odrzucić,
Z czasem nawet nie chciałam,
On zawsze był przy mnie..
Dlatego tak często go sobie zadawałam?
Wiem tylko jedno.Dzięki cierpieniu czułam, że kochałam"

Są nudy..Siedzę i słucham muzyki.
"Muzyka nie tylko daje nam ukojenie i dostarcza rozrywki. Jest czymś więcej. Można poznać człowieka po muzyce, jakiej słucha".
Ostatnio czuję się jakbym była jakaś na-jarana xD
To fajny stan. ;D
Śmieje się cały czas ;D
Bardzo dobrze że tak jest ;D cieszy mnie to, że się pozbierałam z tzw "niby depresji" (dla mnie to był stan szoku totalnego i tęsknoty), ale bez przyjaciół szczególnie przyjaciółek by mi się to nie udało. No i się zakochałam to pomaga i to bardzo ;D
któregoś dnia na GG Milena mi wysłała zajebiste "coś".. xD
ha ha ;D . Chcę to napisać ale nie wiem czy powinnam...
hm<myśli>.Już jest na Facebooku więc co mi tam xD


Jesteś cwelem. Jesteś zerem. Jesteś chamem i frajerem. Jesteś wstrętny, Jesteś nudny Obrzydliwy i paskudny. Jesteś podły, jesteś draniem! Lecz to tylko moje zdanie. Po tym wszystkim, co zrobiłeś dojdź do wniosku jak Ty żyłeś? Tylu ludzi okłamałeś, Sam się również oszukałeś I to tylko moja wina, że KOCHAŁAM skurwysyna ;D


Wczoraj była u mnie Aneta ;D <3
robiłyśmy zdjęcia ;D ha ha ;D było fajnie i rycie było.Strasznie chce mi się palić ;/ ale nie mogę ;/
nawet nie mam czego xD

Lubię to!!
Fot. Pati ;D      
Pati to dobry kot ;D
ale ja pomagałam !  xD 
Oks starczy na dziś.. ;D
szkoda że smsów nie mam :(.. ale dam radę C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz